A kőnél is erősebb A Gyulai Várszínházban tartotta első premierjét a Nemzeti Színház a járvány után – A kassai polgárok főszerepében Rátóti Zoltán remekel – Szabó K. István rendezése nem hibátlan Sárdi Krisztina beszámolója a Magyar Hírlap.hu oldalon – 2020. augusztus 17. https://www.magyarhirlap.hu/kultura/20200817-a-konel-is-erosebb
Anesztéziás traumatológia Vajon a traumatikus huszadik századi történetek – mint amilyen az erdélyi szászoké – elmesélésének tényleg az esztétizálás volna a leginkább megfelelő formája? Bazsányi Sándor beszámolója a RevizorOnline oldalon – 2020. augusztus 12. https://revizoronline.com/hu/cikk/8625/elise-wilk-eltuntek-a-marosvasarhelyi-yorick-studio-vendegeloadasa-a-gyulai-varszinhazban/
„Vandácska ebben a szerepben is a maximumot nyújtottad, imádtam minden mozdulatod!” Barna Ágnes
Erdélyiek a vártán – Mesék a politikai pornográfiáról Jókora meghatódások, hatalmas elérzékenyülések tanúi lehettünk Gyulán, az Erdélyi héten. Mivel Romániában, amikor e sorokat írom, a koronavírus-járvány miatt kőszínházakban még nem lehet játszani, azok a színészek, akik onnan hozzánk jöttek két friss negatív teszt után vendégszerepelni, hosszú hónapok után itt léphettek fel először, itt találkozhattak végre
Sorsközösség Darázsfészekbe nyúlt a rendszeresen izgalmas kortárs darabokat műsorra tűző marosvásárhelyi Yorick Stúdió Eltűntek című produkciója, amit a Gyulai Várszínház idén immár harmadszorra megszervezett, Erdélyi Hét című programsorozatának keretében láthattunk. Elise Wilk műve egy erdélyi szász család történetén keresztül azokról beszél, akik társadalmi kataklizmák miatt „elpárolognak” az addigi életükből. Bóta Gábor beszámolója a Népszava.hu oldalon