Feladatok
– színházjegyek és bérletek értékesítése, ezekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
– InterTicket program felhasználói szintű ismerete, használata (betanulást biztosítunk)
– jegyfoglalások kezelése, kapcsolattartás az ügyfelekkel
– közönségkapcsolatok kialakítása, új értékesítési lehetőségek keresése
– kapcsolattartás, kapcsolatfelvétel közintézményekkel, cégekkel
– bizományosi rendszer kiépítése, működtetése
– kapcsolattartás a nézőkkel, társintézményekkel, a színház partnereivel
– reklám, marketing feladatok összehangolása, kezelése
– a kamaratermi előadások és a nyári évad előadásainak lebonyolításában való részvétel
Elvárások
– legalább középfokú végzettség
– képesség mind önálló, mind csapatban való hatékony munkavégzésre
– nyitott, együttműködő személyiség
– precíz és felelősségteljes munkavégzés
– jó kommunikációs és problémamegoldó készség szóban és írásban egyaránt
– jó szervezési készség
– idegennyelv-ismeret
– MS Office magabiztos ismerete (Word és Excel ismerete elengedhetetlen)
A felsőfokú végzettséggel, gyulai lakhellyel és a város kulturális, intézményi életében való tájékozottsággal rendelkezők előnyt élveznek.
Jelentkezési határidő: 2019. február 20.
A munkaviszony kezdete: 2019. március 1.
A fényképes önéletrajzot és a motivációs levelet a direktor.gyulaivarszinhaz@gmail.com címre kérjük.