A Gyulai Várszínház munkatársat keres színházi titkár munkakörbe

Feladatok

– színházjegyek és bérletek értékesítése, ezekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása

– InterTicket program felhasználói szintű ismerete, használata (betanulást biztosítunk)

– jegyfoglalások kezelése, kapcsolattartás az ügyfelekkel

– közönségkapcsolatok kialakítása, új értékesítési lehetőségek keresése

– kapcsolattartás, kapcsolatfelvétel közintézményekkel, cégekkel

– bizományosi rendszer kiépítése, működtetése

– kapcsolattartás a nézőkkel, társintézményekkel, a színház partnereivel

– reklám, marketing feladatok összehangolása, kezelése

– a kamaratermi előadások és a nyári évad előadásainak lebonyolításában való részvétel

 

Elvárások

– legalább középfokú végzettség

– képesség mind önálló, mind csapatban való hatékony munkavégzésre

– nyitott, együttműködő személyiség

– precíz és felelősségteljes munkavégzés

– jó kommunikációs és problémamegoldó készség szóban és írásban egyaránt

– jó szervezési készség

– idegennyelv-ismeret

– MS Office magabiztos ismerete (Word és Excel ismerete elengedhetetlen)

 

A felsőfokú végzettséggel, gyulai lakhellyel és a város kulturális, intézményi életében való tájékozottsággal rendelkezők előnyt élveznek.

                                                                                                                                              

Jelentkezési határidő: 2019. február 20.

A munkaviszony kezdete: 2019. március 1.

A fényképes önéletrajzot és a motivációs levelet a direktor.gyulaivarszinhaz@gmail.com címre kérjük.